agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Doğa, Çevre, Ekoloji, Gıda Hukuk ve Politikaları
(https)




Beğeni Düzeni15Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 13-09-2006, 19:47   #11
Ağaç Dostu
 
bonsaisever's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-08-2005
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3,775
Galeri: 48
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi malina
[B]50. Fındık fiyatının yüksek olması ihracatçının yararına olduğunu söylüyorsunuz. Fakat fiyatın düşmesi için açıklamalar yapıyorsunuz.

"Dikkat etmediğimiz taktirde “yorgan gitti, kavga bitti” durumuna gelebiliriz. Eminimki bu görüş açısına durumu incelediğinizde siz de varacaksınız. Tekrar ediyorum ben kendi menfaatimi değil, Türk fındık sektörünü ve dünya pazarının tümüne yetebilecek derecede fındık üreten bir ülke olmuş olan Türkiye’nin geleceğini düşünüyorum."
Alıntı:

İspanya'da Türk fındığına protesto

Mehmet ÇİFTÇİ/MADRİD, (DHA)

Türkiye’de fındık için belirlenen taban fiyatın çok düşük olduğunu düşünen İspanyol fındık üreticileri Türk hükümetini protesto etti. AB yetkililerine de çağrıda bulunan İspanyol üreticiler, fiyatların yukarı çekilmemesi halinde Brüksel’e yürümekle tehdit etti.
Kaynak
Emin ÇÖLAŞAN'ın "Yalçın Nereye Koşuyor" kitabını okudunuz mu?
Anlattığı kişi Yalçın DOĞAN
Türkiyenin en küçük bankeri ve bu konuda hapis yatan iki kişiden biri.
Hapishanede (yanılmıyorsam Eskişehirde yatıyordu) bile rahat durmayıp boncuk
tekelini eline geçiriyor.
İstanbuldan getirttiği boncuklarla önce fiyatları kırıyor ve hapishanede boncuk satışı yapan kişilerin önünü kesiyor.
Satıcı kalmadıktan sonra da fiyatlarla istediği gibi oynuyor.
Boncuk deyip geçmeyin.
Adam hapishanede kazandığı bu paralarla ailesinin geçimini sağlayıp para biriktiriyor

Her nedense bu adam aklıma geldi
Tabii bizde bu fiyatlarla üretici kalırsa

bonsaisever Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:35.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026