![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: Yerden Isıtmamı Petek mi daha verimli? (Anket) | |||
| Yerden ısıtma daha verimli. |
|
86 | 79.63% |
| Petekle ısıtma daha verimli. |
|
22 | 20.37% |
| Oy Verenler: 108. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-05-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 130
|
Ben tesisatçıyım ve endüstri meslek lisesi mezunuyum. Halen tesisat ve kalorifer işleri yapıyorum. Kesinlikle petek sistemini öneriyorum. 1. ve en önemli neden sağlık! Yerden ısıtma sistemini kullananlar yerden kalkan tozlardan dolayı alerjik hastalıklara açıktır. Ayrıca okulumuzdayken ilk öğretilen şeylerden biri de yerden ısıtma sistemlerini kullananlarda ayak mantarına çok daha fazla rastlandığı idi. Bir diğer neden ise yerden ısıtmanın size tatmin edici ısı verebilmesi için; evinizin beton kısımlarının ısınması gerekiyor. Bu da 2-3 saat alabiliyor. Yerden ısıtma genelde hamam ve sauna gibi tesislerde uygulanıyor. Yaşam kalitesi ve verdiği konfor için kesinlikle petek sistemidir. Yukarıda bazı arkadaşlar petek sistemlerinde 80-90 derece su dolaşmasından bahsetmişler. 80-90 derecelerde dolaşan su ile o evin içerisinde inanın haşlanırsınır. Verimli bir tesisatta 45-55 derece arasındaki su fazlasıyla sizi ısıtacaktır. Bu derecelerde ısınamiyorsanız en kısa zamanda bir kalorifer tesisat firmasıyla görüşerek peteklerinizin içerisini yıkatmalısınız! |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|