agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Alışveriş > Alışverişler ve İlanlar Hakkında
(https)




Beğeni Düzeni70Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 25-08-2011, 15:16   #11
Ağaç Dostu.
 
pria's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2009
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 6,527
Ailecek narenciye ve kekik balını seviyoruz ama bu balları İstanbul'da marketlerde bulamadığımız için mecburen internet yoluyla köy kooperatiflerinden almak zorunda kalıyoruz..Bu yıl Gödence Köy Kalkınma Koooperatifinde mandalina balı kalmadığı için Datça/Sındı köyünden satın aldık narenciye ve kekik ballarını.



Datça'dan gönderildiği günün ertesi gün kargomuz İstanbul'a geldi ve temiz bir koli içinde bize teslim edildi.
Biz,kolinin dış görünümüne bakarak hiç huylanmadık;koli temiz,darbesiz,ezik falan değildi.
Sakat bir durum olsa bal kavanozları kırılır ve akardı.
İşkillenmeden teslim aldık koliyi..''sağlam olarak teslim aldım'' diye imzayı attıktan sonra görevli gidince koliyi açmaya başladık..

Kolinin içinden bir kutu daha çıktı..Ballar onun içindeydi..ve kutuda sızıntı vardı..5 kavanoz bal kırılmış ve akmıştı..

Anlaşılan;bal kolisi yakın bir süre öncesinde bir darbe görmüş ve kargo görevlileri bunu farkedince ikinci bir mukavva kutu içine koyarak bu durumu kamufle etmeye çalışmıştı.

İşte bu durum bizim elimizdeki tek koz oldu..
Çünkü Datça'dan çıkan koli 15 desi,bize getirilen koli ise 33 desi idi..

Datça ile irtibat kurduk..''biz balları tek bir kutu içinde gönderdik'' dediler ve ikinci kutuyu reddettiler...Sağolsunlar;hem Aras Kargo Datça şubesi hem de gönderici çok yakından takip edip ilgilendiler durumla.

Bunun üzerine ben kolinin fotolarını ve videosunu çekip ekleyerek ARAS KARGO müşteri hizmetlerine e-posta gönderdim.

Tekrar bir eleman gönderdiler eve..ve..''hasar tesbit tutanağı'' yaptılar..
Hasarın kendilerinden kaynaklandığını kabul edip bugün ''özür'' e-postası gönderdiler..
5 kavanoz bal zararımızın ücretsiz olarak gönderileceğini bildirdiler.

Yani diyeceğim şu ki;''sağlam olarak teslim aldım'' diye imza atsanız bile çareler bitmiyor..
Yeterki iyiniyet olsun.
Herşeye rağmen teşekkürler ARAS'a..

Ama..kırılabilir,hassas,ezilebilir olan kargolarınızı getiren görevliye ''sağlam teslim aldım'' diye imza atmadan önce mutlaka açın..kontrol edin..hasar varsa o an ''hasar tesbit tutanağı'' yaptırın.
Bu olay bana ders oldu.


Düzenleyen pria : 09-09-2011 saat 13:25
pria Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:00.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2025