![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-03-2011
Şehir: KDZ EREĞLİ
Mesajlar: 1,090
|
Sevgili fisun hanım. Bu sayfayı zevkle takip ediyorum, tablolarınız içimi açıyor ellerinize sağık.Resim yapmak boyanın kokusunu duymak benim için dinlenmek,huzur duymak,mutlu olmak demektir buarda bende resimle uğraşıyorum yağlı boya çalışıyorum.Lavi çalışmanızı çok beğendim.Boyanız fırçanıız eksik olmasın hoşça kalın. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın füsunANK; teşvik ve cesaret verici sözleriniz için teşekkür ederim. Biliyorum henüz yaparken ellerim titriyor çizgiler istedğim gibi olmuyor ama, kurs hocam çalışmalarımı ve merakımı taktir ediyor. Sizin Mavi Düşkünlüğünüz biliyorum. Bu lavi çalışmanız da çok güzel ve hoş. Ellerinize sağlık. |
|
|
|
![]() |
|
|