agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni4037Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 26-05-2012, 16:55   #11
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Sevgili selenn;
Çiçeklenmiş kaktüsleri ve sukkulentleri gördükçe, "ya gerçekten çok güzeller" diyorum, şeytan dürtüyor
Ama sonra vaz geçiyorum, balkon ve salon bitkileri bana göre değil

Tohumdan yetiştirdiğim, 3,5 yıl gözünün içine bakarak büyüttüğüm güzelim plumerialarım ve adeniumlarım, İstanbul'a gittiğim için, yaban ellere alışamadılar ve birer ikişer terk-i mekân eylediler.

Yaklaşık 38 saksı bitkimden 5 plumeria, 3 adenium kaldı.
Ben de plumeriaları dağıttım, kala kala 3 adenium kaldı, onların da akıbetleri meçhul.

Hiç kimse bitkiyi yetiştiren kadar anlamıyor o bitkinin dilinden, kaybettiğimde çok üzülüyorum.
En iyisi sadece bahçemle ilgilenmek.

Buradaki bitkiyi merak ettim, sukkulent türü mü, harika bir görüntüsü var.

Name:  Selenn.jpg
Views: 1573
Size:  62.5 KB

Böyle güzellikleri gördükçe verdiğim kararları unutuyorum

Bu arada, bu kadar latince ismi sevgili selen nasıl hatırlayabiliyor diye hep merak etmiştim, işin sırrı isim çubuklarındaymış

Size güzel bitkilerinizle mutlu bir yaz diliyorum.

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026