Rebutiaları çok seviyorum. Gövdeleri boylanmıyor, hızlı büyümüyor ama çiçeklerinin renkleri ve çiçeklenmedeki bonkörlükleri ile benim en sevdiğim türlerden bu güzel kaktüsler.
Bu ne renk ve tomurcuk zenginliği sevgili Selen. İlk bakışta yapma çiçek gibi geldi. Olmaz biliyorum ama öyle canlı renkler ki...
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi selenn
Rebutiaları çok seviyorum. Gövdeleri boylanmıyor, hızlı büyümüyor ama çiçeklerinin renkleri ve çiçeklenmedeki bonkörlükleri ile benim en sevdiğim türlerden bu güzel kaktüsler.