![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Kabak bisiklete binmiş gidiyor. Saksıda ürün alamamıştım.![]() Cherry domatesler her zaman için saksıda yetiştirmeye en uygun sebze. Hem verimli, hem tatmin edici. ![]() Balkon demirine kadar uzayıp, oradan da aşağı sarkıyor. ![]() Bol bol hasat. ![]() ![]() Patlıcan bir tane vermişti ama bütün yaz bekleyip ağustos sonunda 1 tane patlıcan elde etmek çok tatminkar değil. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Hepsi bir harika, "gilan tarzı" olmuş canım. Ben bu balkonun son halini tahmin ediyordum hani de tek kabağı düşünememiştim. Çok tatlı olmuş, hayatta "Sakız Kabağına" tatlı diyeceğim aklıma gelmezdi.![]() Domateslerin bana ilham verdi ama aşağı sarkanları balkon demirlerine bağlarım belki. ![]() Sevgiler... |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|