![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-04-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,351
|
ellerinize sağlık, bravo... hepsine beğen demek lazım valla. ben verbanalarınıza özellikle bayıldım, ne güzel form bulmuşlar öyle. benimkiler yağmur ile tüm çiçeklerini döktü ve hala neşesiz ![]() |
|
|
|
|
|