![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2013
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 2,432
|
Sevgili Asmalıtepe umarım en kısa zamanda bitkiler kendini toparlar . Önce can sağılığı . Dediğiniz gibi bizde de bu yıl donlardan çok kayıplar yaşandı . Keşke yakın olsakta elimizdekileri paylaşsak . Bende sebzeleri erken ekince etrafımdaki büyükler uyardılar . ( Dolu fırtına olabilir erken ) diye . Sürekli hava durumunu takip ediyorum . Yine de tehlike geçmiş değil . Bizim buralarda da her yıl bir iki kere dolu vurur . Geçmiş olsun ,yeni sürgünlerle yüzünüz gülsün . |
|
|
|
|
|