![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
|
Alıntı:
Ama bu gün güneşli günlerin başlangıcı.. Harikaydı hava. Çok özlemiş bitkiler, çiçekler güneşi.. Tabi toprak ta.. Hele yağmurlardan coşmuş çayır çimenler ağaçlar yemyeşildi. Bir gün aralıkla çıktık çok büyük fark gördük. Asmaların gözleri patlamış neredeyse minicik yapraklar yumuk yumuk.. Dünden planlanan bütün işler bitti sayılır. Yarın olmazsa öbür gün soğan sarımsak dikmek istiyorum inşallah. Sevgili Münevver48 Gönderdiğin bütün güllerim çeliklerim, köklülerim hepsi tuttu. Şimdi önemli bir aşamadayız, onları asıl yerlerine şaşırtmak ve ya dikmek. Hasekilerim iki saksıda sağlıklılar.. Bir tek Pasiflora tek çubuk oldukça pasif duruyor.. ama kuruma yok sanırım. Hepsini bilahere fotoğraflayacağım. Şimdilik dağınık durumdaki yeni yerleşim yerlerinden bir kaç kare.. Sevgiler.. Çiçeklenemeyen Sardunyalar, çelikten yetişen yavru sardunyalar.. Ve.. şimdilik tesbit ettiğim firelerim. Yine de kurumadıklarından umutluyum. |
|
|
|
|
|
|