agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni5035Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-04-2015, 18:19   #11
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi münevver48 Mesajı Göster
sevgili asmalıtepe,öncelikle adını merak ettiğin yukarıda saksının içindeki minik çalının ismi loropetalum olabilir mi?çok benziyor.http://www.agaclar.net/forum/611082-post1.htm

ayrıca sardunyalar, sera ortamıyla ev ortamı bir olmadığı için biraz daha sabırlı olmalıyız benim sakızlar daha ancak yaprak çıkartmakta havalar soğuk gidiyor güneş yüzünü yeni göstermeye başladı. birde çiçekçiler gübre veriyorlar erken çiçek açtırıp ticaret yapsınlar. birde uzayan demişsin sakızlar mı uzadı?bu normal benim sakızlar bazen 2 metreyi buluyor.biraz güneşimi az görüyorlar acaba ışığa doğru uzuyorsa mutlaka biraz daha fazla güneş görmelerini sağlaman gerekiyor. sevgiler.
Teşekkürler bilgilendirmelerinize.. Evet biraz güneşe hasret kaldılar belki ondandır..

Ama bu gün güneşli günlerin başlangıcı.. Harikaydı hava.

Çok özlemiş bitkiler, çiçekler güneşi..

Tabi toprak ta.. Hele yağmurlardan coşmuş çayır çimenler ağaçlar yemyeşildi.

Bir gün aralıkla çıktık çok büyük fark gördük.

Asmaların gözleri patlamış neredeyse minicik yapraklar yumuk yumuk..

Dünden planlanan bütün işler bitti sayılır.

Yarın olmazsa öbür gün soğan sarımsak dikmek istiyorum inşallah.

Sevgili Münevver48 Gönderdiğin bütün güllerim çeliklerim, köklülerim hepsi tuttu.

Şimdi önemli bir aşamadayız, onları asıl yerlerine şaşırtmak ve ya dikmek.

Hasekilerim iki saksıda sağlıklılar..

Bir tek Pasiflora tek çubuk oldukça pasif duruyor.. ama kuruma yok sanırım.

Hepsini bilahere fotoğraflayacağım.

Şimdilik dağınık durumdaki yeni yerleşim yerlerinden bir kaç kare..

Sevgiler..


Çiçeklenemeyen Sardunyalar, çelikten yetişen yavru sardunyalar..

Ve.. şimdilik tesbit ettiğim firelerim. Yine de kurumadıklarından umutluyum.

Eklenen Resimler
    
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:50.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026