![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Galam da açtı bu güzelliklerin ardı ardına açması beni çok mutlu ediyor.Glayöl,gala,yumrulu begonya,sümbülteber,müge bunları Hocam100'den almıştım herbirinin sağlıklı geliştiğini ve açtını görmek çok hoş.Bu arada Hocam100'ede teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Çok az sardunyam var ama onların açtığını da görmek sevindirici.Tutan ve gelişen her çiçek bir sevince kaybettiklerimse üzülmeme sebep oluyor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Bu da benim küçük aşkım, İzmit'te ki yeğenimin küçük oğlu.Yeğenimin doğumunda yanındaydım doğduğu an kucağıma aldığım içinmi bilmem ama aramızda çok derin bir aşk var.Balıkesir'de beraber parka gittiğimizde biz nilüferleri seyrederken o çerezini ördeklerle paylaşıyordu. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-03-2007
Şehir: Balıkesir-Manisa/Kula
Mesajlar: 950
|
Balıkesir'de boş durmadım,komşumuzun sonbaharda evlenecek kızına pul ve boncuklardan havlu işledim.Şimdi de keten çuvaldan damacana örtüsü yapıyorum,Kula'da tutarsa satmayı düşünüyorum en azından çiçek masraflarımı çıkarırım dimi ama |
|
|
|
![]() |
|
|