agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Topraksız Tarım
(https)




Beğeni Düzeni177Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 01-06-2009, 22:04   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 24-03-2009
Şehir: Kdz Ereğli-ankara
Mesajlar: 524
Sn Envor,

Çok ilginç bir durum ama Sn Indomie'nin photoshop esprisini bugün ben bizzat yaşadım. Sevgili Kudret abimiz bilir Düzceyi Akçakocayı. Buralarda fındık, bahçe sahibi arkadaşıma kendi yetiştirip ektiği fidelerin durumunu sordum. 15-20 cm civarında ağustosta toplarım dedi. Bendekilerin durumunu (balkondakilerin sorunca hem bendekilerin hem de forumdaki resimleri gösterdim. Yorumu şöyle : bunlar photoshop. Veriyorsunuz ilacı hormonu böyle oluyor!!!!! Gerçekten bu topraksız tarım yöntemi ile ilk kez karşılaşanlar inanamıyor.

Maşallah, nazar değmesin. Oğlum resimlerden tek bir salkımda 18 adet saydı.

soilless Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026