![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-03-2009
Şehir: Kdz Ereğli-ankara
Mesajlar: 524
|
Sn Envor, Çok ilginç bir durum ama Sn Indomie'nin photoshop esprisini bugün ben bizzat yaşadım. Sevgili Kudret abimiz bilir Düzceyi Akçakocayı. Buralarda fındık, bahçe sahibi arkadaşıma kendi yetiştirip ektiği fidelerin durumunu sordum. 15-20 cm civarında ağustosta toplarım dedi. Bendekilerin durumunu (balkondakilerin sorunca hem bendekilerin hem de forumdaki resimleri gösterdim. Yorumu şöyle : bunlar photoshop. Veriyorsunuz ilacı hormonu böyle oluyor!!!!! Gerçekten bu topraksız tarım yöntemi ile ilk kez karşılaşanlar inanamıyor. Maşallah, nazar değmesin. Oğlum resimlerden tek bir salkımda 18 adet saydı. |
|
|
|
|
|