![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Eh be birader her laftan sosyal mesaj çıkarmayı nasıl beceriyorsun yaaa Vallaha ilgisi yok. Sadece ne olduğunu söyleyesin diye yayınladım fotoları.Peki ben tüm bu bitkilere (marul, kabak ve gherkin) floresan ya da normal lamba ile ışık versem işe yarar mı? Yararsa da gündüz mü yoksa gece mi vermem gerekir? Düzenleyen malbman : 22-11-2008 saat 15:48 Neden: Ek soru |
|
|
|
|
|