18-11-2008, 16:27
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-01-2008
Şehir: Manisa & Antalya
Mesajlar: 1,906
|
Evet viyol ile koyacağım sisteme, büyüyen dalları makasla keseceğim ve kökleri beslemeye devam edeceğim. Bu sistem ve bu bitkilerden sürekli olarak yararlanmayı düşünüyorum.
|
|
|