![]() |
|
|
|
#10 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 21-08-2008
Şehir: Manisa-Salihli
Mesajlar: 772
|
Alıntı:
Topraksız tarımın belki en önemli ve dikkat edilmesi gereken kısmı ise teknik bilgi gerektirmesi. Köylü mehmet ağanın yapabileceği bir iş değil yani. Biz kendimizi işin acemisi olarak görüyor ve hiç bir şey bilmiyormuşçasına okuyor, soruyor ve bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Bildilerimizi, öğrendiklerimizi, uygulamalarımızı da elimizden geldiğince de paylaşıyoruz. Bu paylaşımlarımızda da herhangi bir ticari gelir düşüncemiz de yok. eğer öyle bir beklentimiz olsaydı işin uzmanı gibi gözükür ahkam keserdik. Bu konularda bilgileri olup da forma yazamayan dostlar adına da üzülüyorum doğrusu. onlar bizi okuyorlar ama yazamıyorlar. Onlar da forma yazabilse, bilgi birikimlerini aktarabilselerdi çok iyi olurdu düşüncesindeyim. Sayın HANIMELI, topraksız tarımı biz de deneme safhasındayız. herhangi bir ürün hasat edip pazarlamasını yapamadık henüz. eğer bir gün topraklı tarım ile topraksız tarımın farkını net olarak öğrenebilirsem daha detaylı yazılar yazacağımdan şüpheniz olmasın. Selamlar... Saygılar... |
|
|
|
|
|
|