![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-07-2007
Şehir: Antalya
Mesajlar: 100
|
Sn Ahmetshur, Güzel olmuş umarım gerektiği şekilde değerlendirirsiniz meyvelerini. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-04-2008
Şehir: mardin
Mesajlar: 172
|
Alıntı:
Meyveleri biraz acı evde benden başka kimse yiyemiyor. Ben de bu yıl bol bol yerim. Tekrar teşekkürler.... |
|
|
|
|
![]() |
|
|