agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni95Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 05-09-2008, 22:58   #11
Ağaç Dostu
 
ÇeteÇakal's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-02-2007
Şehir: BURSA
Mesajlar: 305
Kuyu yerinin seçimi yüzey suyunun alınabileceği bir nokta değil. Siz taban suyunu almaktan bahsediyorsunuz. Taban suyu kışın yüzeye 10 cm ye yaklaşsa bile yazın bu miktar bölgeye göre inanılmaz boyutlarda düşebilir. Taban suyu sürekli hareketlidir, gösterdiğiniz arazi meyilli bir arazi ve burada su meyil aşağı akacak ve yazın su yüksekliği çok aşağıya inecektir. Aramayı taban ve ya tabana yakın bir yerde yapmanızı tavsiye ederim.
Daha teknik bilgiler yüklemeye çalışacağım.

ÇeteÇakal Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:31.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026