agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni463Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 15-04-2012, 06:42   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 07-02-2012
Şehir: balıkesir
Mesajlar: 246
sayın halil önen ağaç başına bir kova ema lı su yeterlimidir birde 1 litre em1 den kaç litre ema aktifleştirebiliriz ayrıca keçiboynuzuyla da aktifleştirme yapılabilir mi

cetiner Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-04-2012, 09:08   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 18-01-2009
Şehir: izmir/aliağa
Mesajlar: 5,567
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cetiner Mesajı Göster
sayın halil önen ağaç başına bir kova ema lı su yeterlimidir birde 1 litre em1 den kaç litre ema aktifleştirebiliriz ayrıca keçiboynuzuyla da aktifleştirme yapılabilir mi
İki üç yaşındaki fidanlar için bir kova _ 15-20 lt_ ema yeterli. Ardından yağmur yağarsa veya siz sulama yaparsanız daha çok alana etki eder.

Küçük fideler _ domates, biber, patlıcan vb. _ için bir çay bardağı yeterli...EM1 i melas (şeker pancarından), pekmez (üzümden) keçi boynuzu pekmezi ile seyreltebilirsiniz.

1 lt Em1 den _ yaklaşık_ 18 lt ema elde edersiniz..

Halil Önen Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-10-2012, 17:23   #3
Ağaç Dostu
 
KAPTANzst's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-06-2009
Şehir: TRABZON
Mesajlar: 2,691
Galeri: 26
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Halil Önen Mesajı Göster
İki üç yaşındaki fidanlar için bir kova _ 15-20 lt_ ema yeterli. Ardından yağmur yağarsa veya siz sulama yaparsanız daha çok alana etki eder.

Küçük fideler _ domates, biber, patlıcan vb. _ için bir çay bardağı yeterli...EM1 i melas (şeker pancarından), pekmez (üzümden) keçi boynuzu pekmezi ile seyreltebilirsiniz.

1 lt Em1 den _ yaklaşık_ 18 lt ema elde edersiniz..
İlk ipucu:=)))

KAPTANzst Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:56.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026