agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni463Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 08-04-2010, 11:24   #11
Ağaç Dostu
 
Dogasever's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-04-2007
Şehir: Appleton-İngiltere
Mesajlar: 1,706
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Melih Bakırlıoğlu Mesajı Göster
Kabul eder iseniz bende yeni dikeceğim zeytin fidanlarında ve kaymak ağaçlarımda denemek isterim.
bu arada EM12i verticilyumlu ağaçlarımda denemeye bu akşam üstü başlayacağım. sonuçlarını hepberaber göreceğiz.
Melih Bey, Vertisilyumlu zeytin ağaçlarınız da uygularken emin olmadığınız herhangi bir şey varsa, lütfen çekinmeden sorunuz. Gerçi bu başlıktaki 2. Mesajda herşey açıkça anlatılıyor ama kafanıza takılan bir şey varsa lütfen sorunuz. Saygılar ve başarılar

Dogasever Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:07.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026