![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-04-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 243
|
Ekosolun "AgraGron Biohumagro"su nasıl sizce. Alman lisansıyla üretiliyormuş https://shop.ekosol.com.tr/agragron-...ak-duzenleyici Maksimum sodyum %2 diyor, bu sodyumlu kostik kullanıldığını mı gösterir. ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|