![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 09-03-2009
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 41
|
100 m2 olan bahçemin toprağı çok verimsiz ve su tutmuyor. Yapı olarakta çok sert içerisinde neredeyse hiç gübre yok. Bahçeye 50 kg leonardit ve 16 torba hayvan gübresi attım. Ardından 1 litre humik asıt sıksam zararı olur mu? Humik asit yaparsam 1'e 4 oranında mı su katıp toprağa sıkmalıyım. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|