![]() |
|
|
|
#11 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Sayın Lilium ! Buralarda buna halk dilinde bocek zambagı derler .^senede dibinden birçok yavru yaptı .Yazın yavruları ayırayımmı ? Ben sapları kesiyordum , şimdi sizin ve kgursa beyin anlattıgı gibi soganları çogaltmayı duşunuyorum . Torun oldumu ? :Selamlar. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|