![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Ucuz,pratik ve çok güzel bir sera. Tabanda boruların uçlarını tahtayamı tutturdun yoksa inşaat demiri çakıp onlaramı geçirdin. Birde çatıdaki destek burularını sanırım ip ile bağladınız. Zamanla gevşeme olmayacakmı. Bu tip seranın tek eksiği fideleri bağlayacak üst tellerin olmamayışı. O sorunuda sırıklarla çözersiniz herhalde. Kolay gelsin . Tebrikler |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4
|
Alıntı:
Plastik boruları sadece tahtalara 2 vida ile tutturduk. İnşaat demirimizde vardı ama tahtalarımız kalın olduğu için yeterli sağlamlıkta olduğunu gördük. Fideler için sırık sistemi düşünüyorum. Ama ihtiyaçlara göre seranın içinde fazladan yük oluşturmayacağına kanaat getirirsem taşıyıcı sistemede bağlayabilirim. |
|
|
|
|
![]() |
|
|