11-05-2009, 07:47
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-03-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 369
|
Arkadaşlar ben bu başlığa yazmayı unutmuşum. Ben de 2 adet köstebek kovucu siparişi vermiştim ve bahçeme yerleştirmiştim. İlk 2 hafta köstebekler merak ederek cihazın yerini buldular. Hatta ilk 2 hafta köstebek faaliyetleri arttı diyebilirim. Ama şu anda bahçede köstebek kalmadı. Yalnız etki alanı için aynı olumlu şeyleri söyleyemeyeceğim. Ben cihazları 30 m aralıklarla toprağa yerleştirdim. Sanırım 15-20 m çapında bir alanda etkili oluyor. Bu alan dışında köstebekler hala faaliyetlerine devam ediyorlar. Komşular şu anda şikayetçiler ve nereden geldi bu hayvancıklar diye birbirine soruyorlar  )
|
|
|