![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-01-2008
Şehir: ZONGULDAK
Mesajlar: 267
|
Şifalı bitkiler iyi fikir, biz'de sadece nane ve adaçayı var. Reyhan ve kekik geldi aklıma. Bahçede olmasa bile uzun saksılarda gayet güzel yetişirler. Hiç kişniş yetiştiren oldumu. ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|