agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni4015Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 13-10-2011, 17:58   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 13-10-2011
Şehir: İzmir
Mesajlar: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi acemifüsun Mesajı Göster
Eğer almayı düşündüğünüz bitki Vigna Caracalla( selluka) ise özellikle İzmir için tek yıllık değildir. Tarifinize göre gelişmiş, çiçek açmış bir bitki, bu mevsim de alabilirsiniz. Balkonunuzun durumu da güneşli, biraz da kuytu bir yere alırsanız, daha rahat eder. Martta toprağını dağıtmadan en az 20 litrelik bir saksıya geçirirsiniz, daha çok çiçeklenir, gelişir.

Sayın acemifüsun, yanıtınız için teşekkür ederim. Bahardaki saksı değişimine dek rüzgardan korumayı deneyeceğim. Umarım benim de sizler gibi güzel fotoğraflarını paylaşabileceğim sağlıklı bir sellukam olur.

d_thalassa Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026