![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-07-2007
Şehir: izmir
Mesajlar: 8
|
Tavsiyelerinize uyacağım sevgili Guler. Umarım toparlarlar,yaşamak için o kadar çaba veriyor ki ölürse bu çabaya yazık olacak.Tekrar koyu kırmızı ,sağlıklı çiçeklerini görmek için can atıyorum. Çürük ayını bir atlatalım bakalım. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|