![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-04-2008
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 837
|
sardunyalarım
Bunlar da benim güzellerim. Beyaz olan bütün kış boyunca açtı. Çiçeklerini yoldum azıcık sürgüne gitsin diye bana mısın demedi, hala açmaya devam ediyor. Geçen sene annem bu zamanlarda çiçekteyken almıştı benim için. Sardunyanın da arsızı olur muymuş hiç? Oluyormuş meğerse ![]() |
|
|
|
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
|
|