agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Sardunya (Pelargonium)
(https)




Beğeni Düzeni9067Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 01-07-2009, 00:19   #11
Ağaç Dostu
 
ardabora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-03-2008
Şehir: İstanbul-Sarıyer
Mesajlar: 819
Galeri: 169
Ceylanlarda artık fazla tomurcuk kalmadı.

Resmi çektikten sonra eskiyen çiçekleri ve bazı yaprakları budadım. Geçen yıl temmuz sonu gibi bir kaç çiçek daha açmıştı ceylanım, bakalım bu sene gidişatları nasıl olacak.

ikinci resimdeki, denek olarak kullandığım yalınkat sakız sardunyalarım da çiçek açmaya başladı.

Deneyin adı: Demlikte kalan çayı içen sardunyanın gelişimi.

Resimdeki pembe saksıda sevgili hüsnüyusuf arkadaşımın gönderdiği japon gülü var, saksının arkasında da bir saksı daha yalınkat sardunya var.

O çay suyu içmedi,henüz çiçek açmadı.

Deneyin sonucu: Sardunyalar çay suyunu seviyor.

Eklenen Resimler
  
ardabora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
ceylan, pelargonium, sakız, sardunya


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:34.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026