![]() |
|
|
|
#10 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Öncelikle amacım mesajımla sizi yermek değildi, bunu belirtmek isterim. Sizde takdir edersinizki kendi çalışması olmayıpta çeştli kaynaklardan alıntılanıpta eklenen konular olduğu için bu şekilde yazmıştım. Yani kesin kaynaktan kesin ve doğru sonuca ulaşbilmek adına. Bu kısa açıklamamı lütfen mazur görün. ''Bizzat yaptığınız uygulamalar mıdır'' demem resimleri nette görmüş olmamdan değil üst satırlarda açıkladığım nedendendir, bunuda belirtmek isterim. İki soru. 1) Sadece kökten alınan parçayla ve çiçek dalına krem uygulamasıyla ne kadarlık sürede ne kadarlık sonuca ulaştınız? Resim varmı çalışmayla ilgili? 2) Kökten alınan parçada sadece kök olan uzantımı alındı, yoksa bir kaç kök uzantısı köklerin bağlı olduğu ufak bir gövde kısmıylamı alınarak işlem yapıldı. 3) Yapılan karışımın maliyeti nedir? Sorularımı mazur görün konu çok ilgimi çekti ve tam anlayıp uygulamayı düşünüyorum. SAYGILARIMLA. Düzenleyen SAGEN : 09-11-2012 saat 06:51 Neden: SATIR BAŞLARI |
|
|
|
|
|
|