![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben de bu gün köklenen Obscura'lardan iki tanesini(zaten hepsi iki geldi de ben onları bölüp amip gibi çoğalttım),Diversifolia'dan iki tanesini diktim. Pubicalyx 282 nin iki tanesinde dalın ucu biraz kahverengi gibi olmuştu.Panikleyip(çürür falan diye)o hafif kahverengi kısımları kesip onları da diktim. Toprakta hiç olmazsa beslenirler diye düşündüm. Sonra oturup dua okudum tutsunlar diye. Mehtap hanım suya koymanıza gerek yok,direk dikseniz de tutar demişti. İnşallah mahcup olmam. Diğerleri hala oksijenli suda,koyu renkli bardakta bekliyor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-08-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 248
|
Sevilay hanım; yeni diktiklerinizide yaprak ucu çıkarıncaya kadar KESME bardaktakilerle aynı yerde tutun mahçup olmazsınız. selamlar. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Diktiklerime sık sık su vermeme gerek var mı?Yoksa sizden gelene yaptığım gibi toprağı kurudukça mı vereyim? Mehtap hanım benim gibi fazla heyecanlı bir insanı bile''merak etmeyin,sorun yok,rahat olun,mahcup olmazsınız''gibi sözlerinizle rahatlatıyorsunuz. Terapist gibisiniz.Çok teşekkür ederim. Sevgiler |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-08-2007
Şehir: yalova
Mesajlar: 248
|
Aşırı sulamayın ama toprağıda sakın kurutmayın. Toprak mutlaka nemli olmalı faaliyet başlayıncaya kadar. Hoşkalın. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu ufaklıkları bu gün diktim. Eklenti 21134 Bunlar ise KESME olmayan koyu renk bardaktalar,ilk uyarıyı aldığımdan beri. ![]() Eklenti 21133 Bu güzelin adı Mehtap.Sağlıklı ama hareketsiz. Eklenti 21132 Bu minik şey de geldiğinden beri aynı durumda olan tomurcuğu.Herhalde seneye açacak. ![]() Eklenti 21131 Düzenleyen Sevilay : 26-07-2008 saat 01:19 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Fena fikir değil ama çok karışık değil mi? Eklenti 21135 Yine de bizim Christina'nın evi daha derli toplu.(nerden de bizim olduysa )Eklenti 21136 Düzenleyen Sevilay : 26-07-2008 saat 01:19 |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
|
|