![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-11-2006
Şehir: izmir
Mesajlar: 248
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-11-2006
Şehir: izmir
Mesajlar: 248
|
Hayır dediğim gibi daha bende yeni bir çiçek alalı daha 1.5 - 2 ay gibi bir şey oldu o yüzden henüz daha çiçek açıp açmadığını bilmiyorum. Yaprakları etli bir yapıya sahip. Dipten çıkan yeni yaprak sürgünlerin şekli daha oval ve daha etli bir yapıya sahip iken bitki yaprakları büyüdükçe yaprakların şeklinin değiştiğini, yaprak uçlarınına doğru daha sivri bir şekil almaya başladığını ve et kalınlığının inceldiğini söyleyebilirim. Benim gözlemlerim şimdilik bunlar. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-07-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 388
|
üşenmeden 20 sayfayıda okudum. bu bitkiyi ilk carrefour'da görmüştüm bu kadar güzel ve nadir bir çiçek olduğunu bilmiyordum. benim gördüğüm çiçek burdakileden çok farklıydı ama birkere yaprağının rengi çok koyu ve kesinlikle sivri değildi. belki başka bir tür olabilir neyse sanırım selluka kadar zor bulunan bir çiçek değil. ilk fırsatta bende gidip bu çiçekten bir tane alacağım ve mum çiçeği kardeşliğine katılacağım |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-11-2006
Şehir: izmir
Mesajlar: 248
|
Alıntı:
![]() Düzenleyen Mine Pakkaner : 14-01-2007 saat 17:37 Neden: sayfa düzeni bozulması |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-11-2006
Şehir: izmir
Mesajlar: 248
|
Mum çiçeğinden kopardığım tek bir yaprağı deneme yapmak için saksının içine diktim ; yaklaşık 1.5 ay gibi bir şey oldu yaprak hala diri duruyor tuttu galiba ![]() |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
bugün bir evde mum çiçeği gördüm. Sanırım cinsi değişik. tek bir çiçek vardı üstünde bizdekiler gibi küme değil, tek bir yıldız, yakından bakıp bir tanıdık bulmaya çalışacağım istemek için. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
sabah yarısını ektim...ilkbahar gibi zaten havalar..yarısını da ne olur ne olmaz diye ayırdım Tohumu satan bey.. "toprağı iyice sıkıştırın, tohumlar ufak, çimlenme başladığında daha uygun olur böyle" demişti. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-07-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 388
|
malesef bulamadım
Arkadaşlar, bir haftadır arıyorum ama mum çiçeğini bulamadım gerçi onu ararken süs biberi ve bamboo sahibi oldum ama yinede yerini tutmuyorlar acaba ben de çelik istesem gönderebilecek bir arkadaş çıkar mı![]() |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| hoya, mum çiçeği |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|