![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-03-2011
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 355
|
Multimetre ile ledlerin voltajını ölçtüm az önce 34 volt çıkıyor. 34X1,4= 47,6 watt . 2 panel olduğuna göre neredeyse 100 wattlık bir aydınlatma oluyor. Daha önce de söylediğim gibi ışık miktarı neredeyse 2 kat arttı, sabit akım sürücü kullanmak en mantıklısı. |
|
|
|
| Etiketler |
| domates, hidroponik, ışık, kabin, led |
|
|