agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Doğa İçin Çal
(https)




Beğeni Düzeni5Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 19-11-2009, 12:29   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 19-11-2009
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3
DVD de neler var

Merhaba,

Bir şarkı orjinalinden farklı olarak bu kadar güzel olabilirdi, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum böyle bir eseri oluşturdukları için.

Önerim ise şu,

önceki sayfada bir DVD resmi gördüm fakat içeriğini bilmiyorum eğer sadece zaten internette dolaşan klipse satış biraz az olur diye düşünüyourm. Sizin de bildiğiniz gibi bir projeyi başarı ile oluşturmak için maddi olanakların yeterli olması gerek.

DVD ye sadece klibi değilde ek olarak, katılan tüm sanatçıların söyledikleri şarkıların hepsini kaydetsek (eğer zaten öyle değilse) ve biz bu 45 sanatçının tamamını sunsak kişiler istediklerini dinleseler çok daha fazla satış olur diye düşünüyorum. Çünkü insanlarla konuşuyorum kimi birini çok beğenmiş diğeri ötekini ve o beğendiği kişinin söylediği şarkının tamamını dinlemek için almayı isteyecektir.

Böyle bir olanak var mı?
Saygılar

paranoyak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:56.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026