![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-06-2006
Mesajlar: 68
|
Peki o zaman bu ülkeler niye petrolün varilini 500$ yapmıyorlar.Tek üretici onlar olduğuna göre. |
|
|
|
|
|