agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Biçim verme teknikleri
(https)




Beğeni Düzeni8Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 18-07-2008, 15:49   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 08-06-2006
Şehir: Melbourne Australia
Mesajlar: 4,550
Galeri: 232
Sayin Eaglion'un degindigi gibi, asi yapmak icin olarak kullanilacak dallarin yapraksiz ve dalsiz olmasi onemlidir asidan sonra dalin asi yapilan yerde acilip gelismesi icin de mevsimin kis sonu olasinda yarar var.

Dal asisi icin uygun fidanlarin da kullanailabilecegini dusunuyorum(kok asisinda oldugu gibi) Belki tek sorun agac cesidi ile fidan cesidi arasinda farkliliklar olursa agac uzerinde fidanlarin karekterinde cesitli dallar buyuyebilir. O yuzden fidanlarla dal asisi yapilacaksa ayni karakterdeki agactan alinan celiklerle fidanlar yetistirilip istenilen yerlare asi yapilmalidir(Kok asisinda fidanalarin ust kisimlari kullanilmaycagindan karakter pek onemli degildir.)

Ali H. ALI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:51.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026