![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
bu teknikte benim görüşüm olumsuz... Yani bir nevi aldatma var,ağacın kendi gövdesindeki eskitme işlemini bir dereceye kadar olumlu bakıyorum ama bu tekniği yapamam.Ağaca her baktığımda garip bir durum hissederim. Son söz:Zevkler ve stiller tartışılmaz ![]() |
|
|
|
|
|