![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu.
|
Hayırlı olsun ![]() Kitaplarda ortalama olarak 3, bazen 2 bazen daha uzun zamanda çiçeklendiği yazılı.Daha önceki mesajlarda, yanılmıyorsam dubief, 6 ayda çiçeklendiğini gördüğünü de yazdı. Benim çiçeklenen bitkim çelikten üretilme, onu saymayın. Seneye tohumlardan olan bitkilerimin bazılarının çiçekleneceğini umuyorum, göreceğiz bakalım. |
|
|
|
|
|