30-10-2008, 12:49
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,120
|
Tamamdır o zaman Sevgili MSaygin,
4 dereceye geldiğimizde biri hariç hepsini içeri alacağım. O "biri" de test grubunu oluşturmuş olacak artık
NOT: Şimdi ilk sayfaya baktım da; ne kadar gereksiz yere endişe etmekteymişiz bizler!!!
Bakın ilk sayfadaki 26.mesajda sevgili hoyadag ne belirtmiş:
"... Don oluşan iklimlerde, bitkiyi içeri alarak büyümesine devam etmesine izin verebilir veya kapalı bir alana veya bodruma alarak uyku evresine girmesini sağlayabilirsiniz... Dünyanın en az bakım gerektiren bitkilerinden biridir. Kuraklığa dayanıklıdır ve tamamen veya kısmen güneş alan heryerde yetiştirilebilir..."
|
|
|