![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-02-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4
|
Merhaba, ben de bonsaimin türünü bilmiyorum maalesef Türünü öğrenip ona göre bakımını yapmam daha iyi olur diye düşündüm. Yardımcı olursanız çok sevinirim. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-02-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4
|
Alıntı:
Maalesef bonsaim eve geldikten sonra yapraklarını dökmeye başladı. Yaprakları çürüdü, kurudu ve döküldü. Şuanda sağlıklı hiç bir yaprağı kalmadı, lütfen yardım edin tamamen kurumadan neler yapmam gerektiğini söylerseniz sevinirim :/ |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bonsai |
|
|