![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 22-08-2014
Şehir: izmir
Mesajlar: 33
|
Öncelikle bilgi paylaşımınız için teşekkürler Sn. Badrobot merak ettiğim birşey daha var. Bu Birleştirme esnasında ağaçların kabuklarında bir işlem yapmıyoruz dimi? Mesela törpülemek gibi. Kendi kendilerine kaynaşıyorlarmı bu şekerler ![]() |
|
|
|
|
|