agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğa ve yaşama dair her şey > Yaşantımızda ve Sanatta Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni139Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-12-2012, 18:59   #32
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-07-2009
Şehir: İzmir-Bornova
Mesajlar: 2,974
Galeri: 9
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sakdag Mesajı Göster
Uğur böceğim...
Vay canına çok güzel olmuş ve oldukça büyük galiba

Senin yeşil bebeği görünce çok güldüm. Demek ki ikimiz de normaliz.. Ben de, kız yeğenime artık iplerden zorunlu olarak yeşil bir bebek yapmıştım.. Ama beğenmemişti.. Elbisesini kesmiş bana geri iade etmişti zamanında
Name:  101_0410.jpg
Views: 871
Size:  39.7 KB

Lemurlarla ilgili bir belgesel izlerken küçük oğlum ''Bana lemur alır mısın?'' demişti..
''Nesilleri tükenmek üzere, onlar satılmıyor'' diyemedim.. Örüverdim bir tane..
Name:  101_0414.jpg
Views: 727
Size:  43.5 KB


Düzenleyen selis : 17-12-2012 saat 19:45
selis Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026