![]() |
|
|
|
#32 |
|
Ağaç Dostu
|
Vay canına çok güzel olmuş ve oldukça büyük galiba ![]() Senin yeşil bebeği görünce çok güldüm. Demek ki ikimiz de normaliz.. Ben de, kız yeğenime artık iplerden zorunlu olarak yeşil bir bebek yapmıştım.. Ama beğenmemişti.. Elbisesini kesmiş bana geri iade etmişti zamanında ![]() ![]() Lemurlarla ilgili bir belgesel izlerken küçük oğlum ''Bana lemur alır mısın?'' demişti.. ''Nesilleri tükenmek üzere, onlar satılmıyor'' diyemedim.. Örüverdim bir tane.. ![]() ![]() Düzenleyen selis : 17-12-2012 saat 19:45 |
|
|
|
|
|