![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-02-2007
Şehir: sarıgöl
Mesajlar: 166
|
Bir de Denizli çevresinde kırmızı pancar vardır,bilir misiniz?Haşlayıp kavurur,sarımsaklı yoğurtla yersiniz.Bir de haşladıktan sonra başından turşu yaparsınız.Yani günlük turşu.Sarımsak,ekşi,tuz ve zeytinyağı ile.Çok güzel olur. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Suyu da kıpkırmızı olur. Annem rahmetli severdi, benim yıldızım hiç barışmadı, sanki toprak kokusu vardı, sevmedim, zaten sirke sevmem. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|