![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 746
|
Tenekelere dikmiş olduğum sukulentlerin yerini değiştirdim bugün. Hava açık olduğunda güneş alan, yağmur almayan bir köşeye yerleştirdim balkonda. Don tehlikesi olan gecelerde ise üzerini örterek muhafazaya almak kolay olacak burada. Ne dersin Cemo Abla? Fotoğrafları paylaşıyorum: |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|