agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni11209Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-04-2016, 12:58   #1
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Devamı. Dün yaz günü gibiydi. Topraklar, saksılar, değişimler, gün hızlı geçti.

Name:  toprak.jpg
Views: 509
Size:  35.8 KB

Name:  karışıklık2.jpg
Views: 481
Size:  33.0 KB

Enzim bidonları süzülmeyi bekliyor.

Name:  karışıklık4.jpg
Views: 495
Size:  27.1 KB

Name:  teras.jpg
Views: 525
Size:  33.1 KB

Cropegia sandersonii (Paraşüt çiçeği) tomurcuk döküp duruyordu, bu sefer açacak gibi.

Name:  paraşüt.jpg
Views: 484
Size:  48.1 KB

Leş kaktüsüm de tomurcuk yapıp duruyor fakat bir türlü açamadı, tomurcuk döküyor. Nasıl davranacağımı şaşırdım. (Sulasam mı, sulamasam mı?) gibi.

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-04-2016, 13:40   #2
Ağaç Dostu
 
A_NOMAD's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SDurul Mesajı Göster
...Leş kaktüsüm de tomurcuk yapıp duruyor fakat bir türlü açamadı, tomurcuk döküyor. Nasıl davranacağımı şaşırdım. (Sulasam mı, sulamasam mı?) gibi.
Susuz bırakmayın, toprağı hep nemli kalsın, toprağı kurursa tomurcuk kaybediyor. Bir de güneşten alın, aydınlık ama direkt güneş almayan yere koyun, güneşte de tomurcuk kaybediyor.

Benim keşfedebildiğim huyları bunlar

A_NOMAD Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-04-2016, 15:27   #3
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi A_NOMAD Mesajı Göster
Susuz bırakmayın, toprağı hep nemli kalsın, toprağı kurursa tomurcuk kaybediyor. Bir de güneşten alın, aydınlık ama direkt güneş almayan yere koyun, güneşte de tomurcuk kaybediyor.

Benim keşfedebildiğim huyları bunlar
Sevgili A_NOMAD, önerilerinizi hemen uyguladım. Çook teşekkür ederim. Sayenizde bu kez açacaklar.

Leş kaktüsü güney pencere önündeydi. Dolayısıyla saatlerce direkt güneş alıyordu. Hemen yerini değiştirdim. Bakalım izleyip göreceğiz.

Name:  leş k..jpg
Views: 1128
Size:  30.1 KB

Geçen yaz terasta katil sinek görmüştüm. Hatta adını sizden öğrenmiştim. Bugün de ilginç bir böcek gelmiş, adını öğrenelim bakalım. Bu da hırsız sinek olmasın. Kürekle aşağı atacaktım, boşluğa düşünce uçmaya başladı.

Name:  böcek.jpg
Views: 1069
Size:  51.9 KB

Saksıda haseki küpesi, açma aşamaları.

Name:  haseki.jpg
Views: 1016
Size:  19.5 KB

Name:  haseki---.jpg
Views: 1012
Size:  29.5 KB

Name:  haseki1.jpg
Views: 995
Size:  19.6 KB

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:48.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026