![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Devamı. Dün yaz günü gibiydi. Topraklar, saksılar, değişimler, gün hızlı geçti. ![]() ![]() ![]() Enzim bidonları süzülmeyi bekliyor. ![]() ![]() ![]() Cropegia sandersonii (Paraşüt çiçeği) tomurcuk döküp duruyordu, bu sefer açacak gibi. ![]() ![]() Leş kaktüsüm de tomurcuk yapıp duruyor fakat bir türlü açamadı, tomurcuk döküyor. Nasıl davranacağımı şaşırdım. (Sulasam mı, sulamasam mı?) gibi. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Benim keşfedebildiğim huyları bunlar ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Leş kaktüsü güney pencere önündeydi. Dolayısıyla saatlerce direkt güneş alıyordu. Hemen yerini değiştirdim. Bakalım izleyip göreceğiz. ![]() ![]() Geçen yaz terasta katil sinek görmüştüm. Hatta adını sizden öğrenmiştim. Bugün de ilginç bir böcek gelmiş, adını öğrenelim bakalım. Bu da hırsız sinek olmasın. Kürekle aşağı atacaktım, boşluğa düşünce uçmaya başladı. ![]() Saksıda haseki küpesi, açma aşamaları. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|