![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-06-2012
Şehir: tekirdağ
Mesajlar: 978
|
merhaba ali baba.. yapraklar çok güzel bende böyle güzel yapraklar biriktirip onları bir kağıda yapıştırıp çerçeve içine koyup sıra sıra duvara asmayı düşünüyorum..Bir nevi yaprak koleksiyonu gibi ![]() |
|
|
|
|
|