![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-11-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 370
|
maşallah enes yine herşey harika görünüyor.benim mangini de tomurcuklu inşallah görürüz açmış halini çok merak ediyorum bende. inci menekşenin açmış halinide merakla beklemekteyim bu arada nasıl oldun toparlanabildin mi? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
İnan bende çok meraktayım şu mangini çiçeği için. İnci menekşem de açtı açacak açmış halini de paylaşırım yine Çok şükür toparlandım ablacım bugün daha iyiyim ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|