agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni422Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 01-01-2012, 11:40   #1
Ağaç Dostu
 
acemifüsun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 2,783
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi selcuk44 Mesajı Göster
Bu iki plümeria ayni yaşta ve kırmızı renkte tam saksılarını değiştirecektim ama yapraklandılar şimdi şaşırdım.Bu konu ile engin bilgi ve deneyimlerinize çok güveniyorum .Saksılarını hemen mi değiştireyim yoksa bir sene daha böyle kalsn mı?
Yanlış anlamadıysam Plumerialar ısıtılan kapalı balkonda duruyorlar değil mi Selçuk bey? Eğer öyle ise madem saksılarını değiştirmeyi düşünüyorsunuz şimdi de değiştirebilirsiniz. Bence önümüzdeki ilkbaharda değiştirin en güzeli Baharda saksı değiştirirken hafif kök budaması yapabilirsiniz, hoşlarına gidiyor. Seranızın İzmirin güneşli günlerinde bol güneş aldığını düşünüyorum, Plumerilarınızı sularken 15 günde bir sulama sularına azıcık dengeli NPK vermenizi tavsiye ediyorum. Benim salondaki bebelere de veriyorum

acemifüsun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-01-2012, 13:19   #2
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
İyi Yıllar,Sayın vehibe nazik temennileriniz için çok teşekkür ederim.Yeni yıl inşaallah hepimize sağlıklar ve sevdiklerimizle nice güzel günler getirir.

selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-01-2012, 13:21   #3
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
İyi yıllar sayın serkan istanbul,ben de size sağlık mutluluk ve başarılar diliyorumve tabbiiki bol çiçekli günler.

selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-01-2012, 13:30   #4
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
Sayın acemifüsun,şimdi aşağıda resimlerini sunacağım büyük plümeriaları Sayın mutlu bey den aldım( iki tane büyük üç dallı ve tek dallı uzun olanı)bitkilerle beraber kahve renkli bir sıvı gübre de gönderdi sağ olsun kendisi ile bir görüşeyim de NPK varsa ondan vereyim yoksa dediğiniz gibi NPK ağırlıklı bir gübre alayım .Önerileriniz için çok teşekkür ederim.

selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-01-2012, 13:38   #5
Ağaç Dostu
 
acemifüsun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 2,783
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi selcuk44 Mesajı Göster
Sayın acemifüsun,şimdi aşağıda resimlerini sunacağım büyük plümeriaları Sayın mutlu bey den aldım( iki tane büyük üç dallı ve tek dallı uzun olanı)bitkilerle beraber kahve renkli bir sıvı gübre de gönderdi sağ olsun kendisi ile bir görüşeyim de NPK varsa ondan vereyim yoksa dediğiniz gibi NPK ağırlıklı bir gübre alayım .Önerileriniz için çok teşekkür ederim.
Mutlu beyin kahverengi gönderdiği sıvı besinin içeriğinde dengeli NPKvarsa sorun yok, ondan devam edersiniz Yabancı kaynaklar 2yıl dengeli NPK, daha sonra çiçeklenmeyi sağlamak için gübre öneriyorlar.

acemifüsun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-01-2012, 13:39   #6
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
Bu plümeria yı ilk baharda üssten 35 cm lık bir kısmını kesip köklendirmeği düşünüyorum kırmzı renkli ve açmış olduğu için çieğini görmem bir dahaki seneye kalacak ama boyu biraz kısalır sa daha göze hoş görünür diye düşünuyorum.

Bu plumeria yı da Sayın Mutlu kutlu' dan aldım sağ olsun o kadar güzel bir şekilde ambalaj yapp göndermiştiki hiç bir hasat olmamış ve yaprakları hala devam ediyor

selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:56.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026