![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 114
|
genel görünüş ..
2 açı |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 842
|
Tekrar hosgeldiniz sevgili Homeopati, sizi tekrar buralarda görmek ne kadar güzel, öncelikle çok geçmiş olsun. balkonunuzdaki düzene hayran oldum. Tam hayallerimdeki gibi. Bu arada yanılmıyorsam evi de degistirmissiniz. Hayırlı olsun tabi ki çiçekleriniz tam formunda, çiçeklere isirganotu takviyesi yapmaya devam ediyor musunuz? Özellikle küpeye bayıldım. Resimlerin devamını heyecanla bekliyorum. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 114
|
Alıntı:
allahım sağlık versin...bir daha asla seninde balkonun çok elverişli .... gezerken düşündüm şöyle yapsa daha çok yer kazanır diye .... doymuyor gözüm birtanem doymuyor |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 842
|
Önce saglik tatlim sağlığına kavuştun ya çok daha güzellerini yetiştireceğine eminim. Benim çiçeklerim tamamen kendi hallerinde, isin dogrusu sulamaktan fazla bişey yapamıyorum. Balkonumu çok duzenleyemiyorum çünkü evim kira ve sitede cogu şey yasak ( |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|